Game Balap Android Terbaik # GT Racing 2

Sebelumnya # Hill Climb Racing

Game Balap Android Terbaik # GT Racing 2

Berbeda dengan game sebelumnya Hill Climb Racing, kalau GT Racing 2 merupakan game balapan di jalanan raya. GT Racing 2 merupakan game dengan pengalaman terbaik dari berbagai mobil prestigius yang pernah ada di dunia. Mobil mobil yang ada dalam karakter GT Racing 2 diambil dari mobil mewah yang pernah ada di dunia nyata. 


Ada banyak mobil-mobil keren yang tersedia dalam GT Racing 2 dan semuanya merupakan mobil yang pernah ada didunia. Setidaknya sekitar 67 mobil dari 35 pabrikan mobil besar seperti: Mercedes-Benz, Ferrari, Dodge, Nissan, Audi, Ford, dan lebih banyak lagi. Dengan adanya banyak mobil-mobil keren tentu akan memanjakan gamers-gamers yang suka game yang bergenre balap ini.


Dan setidaknya ada 1,400 events, termasuk didalamnya yaitu Classic Races, Duels, Knockouts dan Overtakes. Dan ada lebih 28 challenges terbaru setiap minggunya yang dapat meningkatkan kemampuan Anda mengemudi dan hadiahnya adalah mobil yang baru setiap kali memenangkan challenges.


Tak hanya itu, GT Racing 2 bisa juga dimainkan secara multiplayer. Kita bisa main game ini dengan semua teman yang ada di dunia. Dengan adanya koneksi internet game ini bisa dimainkan secara online. Anda bisa menantang orang lain dan dapatkan skor tertinggi. Game ini merupakan salah satu game dengan simulasi terbaik yang pernah ada. Anda tertarik memainkan game ini? Anda bisa mengunduhnya di Google Play.

Description
GT Racing 2: The Real Car Experience is a true-to-life automotive journey featuring the most prestigious cars in the world!
The best-selling franchise is back for free and it's designed to offer an unprecedented level of driving enjoyment, whether playing solo or multiplayer.
LEADERSHIP: POSSIBLY THE BEST HANDHELD RACING SIMULATION
• The richest handheld racing simulation game this year: 67 licensed cars on 13 tracks, including the real Mazda Raceway Laguna Seca.
• A superb collection of real cars from over 30 manufacturers: Mercedes-Benz, Ferrari, Dodge, Nissan, Audi, Ford, and more.
• Test your driving skills by completing 1,400 events, including Classic Races, Duels, Knockouts and Overtakes.
• 28 new challenges each week: improve your driving skills & maybe win a new car for free!

AUTHENTICITY: A DEEPER DRIVING SENSATION
• The new physics model offers the most realistic car dynamics ever offered in a handheld game.
• The sun is not always shining in GT Racing 2: Our tracks have different times of day and weather conditions.
• Race your way by choosing from among 4 different cameras, including a breathtaking interior view, and feast your eyes on real car designs!
• No repair times or repair costs! We won't make you wait or pay to race in an event again.

EXPERIENCE: ENJOY THE RIDE SOLO OR IN MULTIPLAYER
• Compete with your friends or with real players from all over the world. Earn the fastest time on each race in multiplayer!
• Join teams to play with other drivers and accomplish common goals.
• New racer? Turn on Steering & Braking Assistance to get up to speed in a flash!
• Veteran driver? Tweak your performance in the garage with tons of custom options!

No other games could offer you better realistic racing simulation than GTR2. Download it for free and enjoy the most authentic racing game on the market!
For fans of racing games, racing simulation games, rally games, and everything related to cars! This game is free to play.

Selanjutnya # Table Top Racing

Untuk mendownload  GT Racing 2 Anda bisa mengunduhnya di Google Play
Previous
Next Post »